Friday 26 February 2010

terkenang kisah2 lalu...... seronok,sakit, tapi bahagia........

nie ko tgok jek macam sakit padahal dea dea tak fit...hahahaha.......lek rrrr getz weyh..... kalo ingat balik zaman2 sekolah dulu memang tak abis2 kite akan gelak2...... siyesli, mase nie kalo tak silap aku lawan SHAH Pekan, nyaris2 kite kalah dek gara2 whisky, dulu cam musuh, sekarang kawan bek kot, aku ingat ag dea men no.8,hik3, kalo diikutkan nie 1st tournament kite men satu batch kite.....seriusly aku amat bangga la ngan korang coz ramai la orang kate yg batch kite tak pi jauh coz kurang pengalaman, tapi alhamdulillah, aku tgok start kite men quaterfinal liga pahang kat skolah lawan bantura, forward try seme, memang aku sendiri terkejut mase tue...hehehe, then kite melangkah ke semi final, kite lawan shah
pekan, agak2 da nak kalah dah, tapi siyes sangat suspen kot game nie, time nie fullback kite,arip kucar injured kene ngn whisky jugak...... then kite agak kekurangan fullback kalo tak silap aku mawi men fullback time nie.... tapi kite menang gak at last..... menangis gak rr nak menang game nie, aku ingat lagi mase sekolah kite mule2 men MSSD Kuantan dulu, ade coach luar yg kater forward kiter lembap,lambat n tak gune, aku memang menyirap stat aritue, aku ajak dak2 forward train kaw2 kot, bawah bimbingan n sokongan cg hatta n cg nazir, hasilnye kite dapat johan MSSD Kuantan 2007, Forward kite dapat wakil daerah Kuantan ke MSSM Pahang(1st 8 forward kite tak pegang satu flanker n satu lock jek,yg len dak sekolah kiter) tak luper jugak lah kepada back line kite yg dah sememangnyer perform....... tapi nasib tak menyebelahi Kuantan... kite dapat naib johan jek, lawan ngan Bentong kat final, kalah agak rabak laa...... pastue aku teringat cg hatta ade kata, mase men liga pahang kite ley menang ngn Bentong..... start dari situ aku rase men dengan sekolah n semua teammate yg kite dah kenal lame,even suke,duke,nangis,tdor n berak sebumbung, memang ader pride laa kalo menang,siyes li, n yg dapat men pahang untuk forward ijat, sam n kaka jek yg terpilih mewakili pahang,untuk backs wapi,jazli,mawi,n azfar dapat men pahang tapi azfar tukar ke RMC so tak ley men pahang........so berbalik kepada liga pahang 06/07 by the way,final kitorang bertemu dengan SMT Bentong,yg memang ramai orang takut n seriusli the best teknik school in malaysia,daripada sumber yg aku dapat la.... kitorang lawan time final tue agak sengit la, malam tue aku rase semua agak down n mengharapkan dapat lawan ngn teknik temerloh, n cg hatta pown rasenyer da tak meletak harapan yg tggi pada kitorang untuk final, tapi time lawan tue, forward kitorang dah la kecik,entah camne ley jadik kuat nak
mampos,scrum mase tue tight five jek yg scrum ag 3 loose forward ley gayut2 jek..... at last kitorang menang n jadik johan untuk Liga tersebut..... anugerah pada kejohanan tersebut kami dapat 3 anugerah n sume untuk backline, n 2 ag dimenangi oleh kurt SEMSAS( Pemain terbaik sepanjang Liga) n Forward terbaik dapat kat semenyih tak silap aku la.......... but ape2 pown aku sangat3 proud be a part of INTEK KNIGHT...........

No comments:

Post a Comment

Search