Friday 23 April 2010

Jersi rasmi alumni







nie antara jersi totalfield yang ada untuk ditempah,so sama ada amik design nie or wat design sendiri,pilihan terletak di tangan korang.....

ok sekarang nie hal jersi plak, aku dah pikir2 masak,dah berbulan aku berpikir nih....coz sebab jersi rasmi alumni nie payah sikit nak setel aku taw,tapi aku rase aku dah pesan berbulan kan?so aku akan kutip duit pada 30 june 2010 masa official meeting kita semua kat sekolah... then masa tue kita akan decide sama ada nak wat design sendiri atau kita akan pilih jek design tf yang dah sedia ada nie,hurrmmmm dats why lama aku berfikir....sape2 yang ada idea untuk design baju ley bawak masa meeting tersebut ok..... aku rase kite amik design belang itam merah putih or yang itam merah putih yang ujung2 tue smart gak....untuk logo team aku da setelkan dah... so sape2 yang nak sumbangkan duit nak beli jersi untuk team alumni sila isi borang di bawah nie.....yang nie last confirmation untuk jersi taw.....







No comments:

Post a Comment

Search